I don't care if your world is ending today 我不在乎今天是不是世界末日
Because I wasn't invited to it anyway 反正我也沒被這個世界邀請
You said I tasted famous, so I drew you a heart 你說我嚐起來有名氣的味道 所以我替你畫了一個紅心
But now I'm not an artist I'm a *****ing work of art 但現在我不是藝人了
我是一件他X的藝術品
I've got an F and a C and I got a K too 我已經有F和C也有K了
And the only thing that's missing is a bitch like you 而唯一缺少的就是像你一樣的賤人(註:F C K最後加上英文you的諧音”U”)

You wanted perfect 你想要完美
You got your perfect 你得到你要的完美了
But now I'm too perfect for someone like you 但現在對你這種人來說是我太完美了
I was a dandy in your ghetto with 我是在貧民窟裡的花花公子
A snow white smile and you'll 帶著一抹雪白的微笑
Never be as perfect whatever you do 不管你做什麼都不能像我一樣完美

What's my name, what's my name? 我的名字是?我的名字是?
Hold the S because I am an AINT 把S收起來 因為我什麼都不是
(註:saint是聖人的意思,去掉s的ain’t變成”什麼都不是”的意思)
What's my name, what's my name? 我的名字是?我的名字是?
Hold the S because I am an AINT 把S收起來 因為我什麼都不是

I am a bonetop, a death's head 我是一根骨頭的頂端ˋ一個屍體的頭
On a mopstick 插在??上
You infected me, took diamonds 你感染了我且帶走鑽石
I took all your ***** 就在我幫你XX的時侯
Your "sell-by-date" expired,你的”按日售出”日期已經到期了
So you had to be sold 所以你必須被賣掉
I'm a suffer-genius and 我是個忍受痛苦的天才
Vivi-sex symbol 一個Vivi的性標誌

*我很喜歡這首歌,發現mv居然是asia argento指導的真的很高興:)
雖然風格很兇~:D
arrow
arrow
    全站熱搜

    rennrose 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()