We'll do it all 我們竭盡所能
Everything 對一切未來
On our own 都 靠著彼此

We don't need 我們不需要
Anything 無奈世俗
Or anyone 與其他外人

If I lay here 如果我躺在這
If I just lay here 如果就這樣躺下
Would you lie with me and just forget the world? 你願意躺在我身邊一起遺忘這個世界?
I don't quite know 我不完全了解
How to say 怎麼開口
How I feel 我的感受重重

Those three words 這三個字
Are said too much 對你我來說太常出現
They're not enough 也已不夠支撐了

If I lay here 如果我就躺在這
If I just lay here如果就這樣躺下
Would you lie with me and just forget the world? 你願意躺在我身邊一起遺忘這個世界?

Forget what we're told 就忘了彼此的傷言告誡
Before we get too old 在我們還來得及走上最後一程時
Show me a garden that's bursting into life 請給我機會看你那如花園般艷麗的記憶

Let's waste time 我們揮灑著分秒
Chasing cars 追著無終的列車
Around our heads 追逐腦裡的美影

I need your grace 好想你一個溫柔
To remind me 來提醒我
To find my own 尋找真正的感受

If I lay here 如果我躺在這
arrow
arrow
    全站熱搜

    rennrose 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()