Joan Jett-"I Hate Myself For Loving You"


Midnight, getting uptight

Where are you?

You said you'd meet me

Now it's quarter to two

I know I'm hanging but I'm still wanting you

Hey, Jack, It's a fact they're talking in town

I turn my back and you're messing around

I'm not really jealous

Don't like looking like a clown

I think of you every night and day

You took my heart, then you took my pride away

*I hate myself for loving you

Can't break free from the the things that you do

I wanna walk but I run back to you

That's why I hate myself for loving you

Daylight, spent the night without you

But I've been dreaming about the loving you do

I won't be as angry about the hell you put me through

Hey, man, bet you can treat me right

You just don't know what you was missing last night

I wanna see your face and say forget it just from spite (*)

I think of you every night and day

You took my heart, then you took my pride away



午夜時分,情緒高昂
但你在哪裡?
你說會來找我
但現在已經一點四十五分
我明白自己猶豫不決,但我依然需要你

嘿,傑克,人們真的議論紛紛
我置若罔聞,你卻把事情鬧大
我不是真的吃醋
只是不想被人當小丑看待

我日日夜夜都想著你
你帶走了我的心,然後又奪走了我的尊嚴

我恨自己愛上了你
無法從你的所作所為中泰然自若
我曾經離開,卻又回到你身邊
那就是我恨自己愛上了你的原因

白天了,我沒有你而過了一晚
但我一直夢想著你的愛
你對我那麼糟,但我已經沒那麼生氣了

嗨,老兄,我打賭你會對我好
你只是不清楚昨晚錯過了什麼
我想看看你,告訴你忘掉這些不愉快

我日日夜夜都想著你
你帶走了我的心,然後又奪走了我的尊嚴
arrow
arrow
    全站熱搜

    rennrose 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()